sobota, 24 sierpnia 2013

super duo w roli głównej

Teraz czas na mnie :-) Pochwalę się wyplecioną na podstawie tutorialu Małgorzaty Grzesiak bransoletką. Tutorial opublikowany został w pismie Beading Polska (nr 1). Nazwa bransoletki to SuperDuo Bangle. Moja bransoletka nie jest typem "bangle" lecz jest wykończona zapięciem magnetycznym (ostatnio moje ulubione, bo niesamowicie praktyczne). Może być wypleciona z użyciem 3 kolorów Super Duo, co zapewne uczyniłoby ją ciekawszą. Postawiłam jednak na jeden kolor SD - hematyt i toho nickel i też wyszła bardzo efektowna. W sprzedaży jest już numer drugi pisma, który jeśli chodzi o zamieszczone w nim instrukcje przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Z drugiego numeru wpletliśmy z Jackiem dwie bransoletki, a w planach mam jeszcze kolejne dwa projekty. Jak dla mnie pisemko jest rewelacyjne. Z niecierpliwością czekam na kolejne numery. Jaka szkoda, że to dwumiesięcznik...
Zapraszamy jutro :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz