sobota, 15 lutego 2014

Skusiłam się czyli Nunn Design Bangle Bracelet

A jednak się skusiłam i zamówiłam Nunn Design Bangle Bracelet ze sklepu Beadaholique. Te bazy chodziły za mną od kiedy ujrzałam je po raz pierwszy. Tymczasowo zadowoliłam się innymi bazami. Jednak okazały się niezbyt praktyczne. Te amerykańskie mają mały "kołnierzyk" - lekko uniesione brzegi, które powodują, że wypleciona peyotowa wstążeczka siedzi na swoim miejscu i nie zsuwa się. Jedna baza kosztuje ok. 30 zł, istnieją 4 opcje kolorystyczne takiej bazy. W sumie jednak jestem lekko rozczarowana. Myślałam, że podniesione brzegi zasłonią dziurki koralików, jednak nawet TT wystają i widać połowę otworu koralika. Drugie (większe) rozczarowanie dotyczy szerokości bransoletki, chociaż to moja wina, bo nie doczytałam, że "working area" to 8 mm. Są również bazy dwa razy szersze, no i dwa razy droższe :-( Pozytywnie zaskoczył mnie proces rejestrowania się w sklepie (Klara - dziękuję za pomoc :-) oraz czas oczekiwania na przesyłkę - równo tydzień. Ciekawe doświadczenie, ale czy gra warta świeczki ? Oceńcie sami...



Nunn Design Silver Plated Round Channel Bangle Bracelet oplotłam TT Hematite
Nunn Design Antiqued Gold Plated Round Channel Bangle Bracelet  oplotłam TT Galvanized Carnival



P.S. Jeśli ktoś nie doczytał w komentarzach - informacja od Weraph: takie bazy (w kolorze srebrnym) mozna kupić w sklepie Świat Koralików.


Niestety jest to hurtowania, a wymagane jest zamówienie powyżej 350 zł :-( choć różnica w cenie ogromna. Ciekawe jak z jakością ...(posrebrzane vs stal nierdzewna).



7 komentarzy:

  1. Jeśli mogę dodać źrodło - to w Polsce jest dostepny jeden rozmiar w http://www.swiatkoralikow.pl/product_info.php?cPath=623_8_641&products_id=17109

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bazy są tak zakamuflowane, że nie ma możliwości ich znaleźć na stronie Światakoralików.pl, nawet pod podanym linkiem. Czy właścicielom sklepu nie zależy na sprzedaży ??
      Te bazy, aktualnie bez problemu, można dostać w sklepie Kadoro.pl.

      Usuń
    2. To prawda. W sklepie detalicznym są w zakładce - półfabrykaty w kolorze srebrnym - podstawa bransoletki. Byłoby lepiej gdyby nazwali ten przedmiot "bazą". Pozdrawiam,
      Ola

      Usuń
  2. Dziękuję za informację :-)
    Nie było ich tam jeszcze kiedy robiłam zamówienie :-(
    Pozdrawiam,
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w sklepie od grudnia, ale fakt, ciężko je znależć;)

      Usuń
  3. Już rozumiem. Ja szukałam ich w sklepie detalicznym, a są tylko w hurtowym :-(
    Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W detalicznym już są i pierścionki i bransoletki http://www.swiatkoralikow2.pl/index.php?cPath=786 . Łatwiej też je znaleźć pierwsza kategoria w spisie: bazy NUNN.

      Podonbnie w hurcie http://www.swiatkoralikow.pl/index.php?cPath=774

      Usuń